RSS

luni, 19 noiembrie 2012

Povestea devenirii 36/37/38






   Detalii aici

... sau cum sa cresti intr-un an cati altii intr-o viata

Despre Fat-Frumos si Ileana Cosanzeana


Pentru saptamana 19-25.11.2012 voi lucra la urmatoarele teme:

36. Puterea
Puterea este un atribut al lui Dumnezeu. Oamenii asociază adeseori cuvântul putere cu ambiţia fără scrupule şi cu dominaţia asupra celorlalţi. Însă puterea este greşit direcţionată dacă este exercitată asupra altora cu scopuri egoiste şi este greşit folosită dacă este exercitată fără grijă faţă de binele celorlalţi. Înţeleasă aşa cum se cuvine, puterea este capacitatea de a ne stăpâni propriile energii mai presus de toate pentru propria noastră transcendenta, dar şi pentru binele celorlalţi. O astfel de putere este importantă pentru evoluţia spirituală.
Mulţi oameni îşi imaginează că dezvoltarea spirituală se manifestă sub forma unui gen de amabilitate excesiv de dulce. Însă sfinţii sunt oameni cu o enormă putere interioară, în faţa cărora adeseori ceilalţi tremură! Însă puterea lor este destinată numai binelui. Rădăcinile ei sunt îngropate adânc în solul dragostei pure.

Afirmaţie
A mea este puterea universului, călăuzită pentru trezirea mea şi pentru trezirea altor suflete adormite!
Rugăciune
Ajută-mă să simt că puterea Ta trece prin venele mele, îmi străbate gândurile şi îmi aprinde sentimentele nobile de dragoste pentru Tine!

37. Înţelepciunea
Adeseori auzim expresia “mai trist, dar mai înţelept”. Aceasta este marca înţelepciunii lumeşti, pe care oamenii o echivalează cu dezamăgirea. Pe bună dreptate, speranţele lumeşti, mai devreme sau mai târziu, sfârşesc cu dezamăgire şi uneori cu o mare durere. Însă nu aşa stau lucrurile şi în cazul înţelepciunii divine! Pe calea spirituală, expresia ar trebui să fie “mai fericit şi mai înţelept”! Pentru că adevărata înţelepciune omenească înseamnă recunoaşterea cel puţin a căii care te scoate din dezamăgire, ducându-te către lumină şi adevăr. Înţelepciunea divină este însăşi Omniştiinţa. Într-o asemenea înţelepciune nu există nici o umbră de durere, ci doar fericire absolută, fericire infinită, fericire eternă!

Afirmaţie
Învăţând lecţiile pe care mi le dă viaţa, evoluez către o bucurie şi o libertate tot mai mari.
Rugăciune
Îţi sunt recunoscător, Doamne, Dumnezeule, pentru fiecare încercare pe care mi-o trimiţi. De fiecare dată când mă poticnesc, ajută-mă să învăţ. De fiecare dată când slăbiciunea mea omenească mă face să cad, ajută-mă să devin mai puternic. Ajută-mă să găsesc în spatele fiecărei dureri înţelepciunea Ta calmă şi reconfortantă.

38. Bucuria
Adevărata bucurie nu este o stare emoţională. Nu este ceea ce simţi când îţi este îndeplinită vreo dorinţă sau atunci când totul merge, în sfârşit, bine. Este ceva lăuntric; este ceva care ţine de suflet. La început, poate să fie cultivata, dar nu reacţionând emoţional la lucrurile exterioare. Nu te lasa purtat de valuri alternative de succes şi eşec. Nu te alătura, în entuziasmul lor, al cumpărătorilor şi vânzătorilor din bazarul acestei lumi. Fii calm înlăuntrul tău, statornic şi vesel în pofida tuturor câştigurilor şi a pierderilor din viaţă. Pe urmă, prin meditaţie calmă, profundă, simte bucuria sufletului. Păstrează această bucurie în toate activităţile tale. Nu o limita, las-o să crească, până când mica ta bucurie devine bucuria lui Dumnezeu.

Afirmaţie
Sunt statornic şi vesel tot timpul. Ştiu că bucuria nu există în afara mea, ci înlăuntrul meu.
Rugăciune
În calmul meditaţiei, în centrul păcii mele lăuntrice, ajută-mă să îţi simt prezenţa emoţională şi aducătoare de bucurie.

0 comentarii: