RSS

marți, 13 noiembrie 2012

Noiembrie in Bavaria

Bogatia se ascunde in simplitatea frumosului iar o ceasca de ceai bauta dupa o plimbare in natura dezmierdata usor de razele galbui-rosiatice ale soarelui da gustul unei seri de lumanare cu aroma de placinta.

Ma simt mai libera decat fac ce-mi vine si nu mai ascult de vocea mintii, de vocea egoului care ba n-are chef, ba i-e lene, ba ar vrea dar n-ar vrea...mai pe scurt imi ascult vocea inimii iar aceasta a prins si mai mult glas de cand am primit initierea la distanta in Usui Reiki Ryoho gradul intai .

 Iata ce mi-a scris aseara un sulfet drag mie:
"E asa de frumoasa iubirea incat merita sa traiesti fiecare clipa in care simti fluturasii in stomac, cand zambetul celui drag umple camera de soare incat nu te mai poti opri sa repeti la infinit aceeasi imagine fotografica."
Oare nu-i adevarat? Da, este adevarat si e simplu de trait, e mai greu de perseverat dar cu rabdare, recunostinta si daruire razbatem si reusim. Doar sa vrem! 

O dupa-amiaza de noiembrie insorit...


Grau incoltit

 Oraselul Gräfenberg


 O caprita care prefera sa stau mereu p-afara, departe de suratele ei

 Un stol de pasari care m-a bucurat cu convorbirile lor

 Catelul doamnei vecine cu care am sustinut o prima conversatie adevarata in limba germana :)

O poienita unde seara vin caprioarele sa pape iarba


 Livada unde in urma cu o luna am facut niste fotografii minunate (revin cu alt post)


 Din nou grau 


 Mi-a placut mult balta aceasta :)


Livada domnului care are mere bune :)

O seara placuta de noiembrie si multa liniste va doresc!

0 comentarii: