RSS

luni, 26 noiembrie 2012

Idei de cadouri facute de mana. Azi: Punguta de cadou din ziar

Sarbatorile se apropie. Luna Cadourilor bate la usa. Noi avem posibilitati mai mari sau mai mici pentru a darui. Iata ca eu am renuntat sa mai daruiesc lucruri cumparate. Vreau, pe cat posibil, sa-mi dezvolt un obicei din a darui lucruri facute de mine, personalizate, gandite si muncite pentru persoana draga. Recunosc, am mult timp la dispozitie si incerc sa-l folosesc in mod benefic si nu sa-l irosesc cu filme, net, net, filme, online shopping si alte minunatii. 

Marturisesc ca inainte imi displaceau toate activitatile din familie ce necesitau munca, in special in perioada sarbatorilor. Acum, fiind si eu "la casa mea", am realizat, cu lacrimi in ochi, ca am avut parte de o copilarie bogata, plina de "bunatatile mamei", de munca ei fie la bucatarie, fie in casa-mileuri, zugravit, decorat, fie in gradina de legume sau de flori; am fost rasfatata si de dragostea bunicilor: sosete si botosei de lana tricotati , cozonac aromat si gustos, papa bun si o casa cat se poate de curata si bogata. Desi nu am avut norocul sa cresc la tara, am gustat totusi din bucuria unei case cu gradina mare. Sunt recunoscatoare vietii pentru acest dar minunat.

Azi, la casa mea, ma bucur sa o imit pe mama (intr-un mod sanatos) si sa pregatesc ceva bun de mancare, o prajitura pe care sa o savuram in familie, duminica, o mica surpriza pentru cine se pofteste pe la noi, un dar la care nu se asteapta nimeni. E minunat sa te poti bucura de familie si de lectiile de dragoste primite in anii copilariei.  Azi, printre lacrimi, ii vad pe ai mei toti stand impreuna si bucurandu-se de munca mea fie de-acasa fie de Sus.

Va multumesc tuturor si va sunt profund recunoscatoare pentru cine sunt azi!

Va propun o idee de cadou: inspirata de aici  am decis sa daruiesc si eu eco dar si creativ, din inima si cu bucurie. Acest cadou a fost pentru o domnisorica de 15 ani; i-am starnit interesul si mi-a cerut indata detalii cum am realizat acest "minunat dar". 
  • Punguta de cadou este realizata din doua file de ziar; despre dimensiuni va pot spune doar ca tin cont de ceea ce vreau sa pun in sacosa; ziarele sunt de diferite marimi. Pasii sunt simpli de realizat, iata aici linkul (in engleza). Mentionez ca eu nu am respectat unitatea de masura inch ci am adaptat lucrul la dimensiunea foii mele de ziar.
  • Lampa se poate face urmand instructiunile de aici.



Rezultatul este uimitor. Sunt incantata sa ofer astfel de cadouri. Pot alege cu atentie pagini de ziar care stiu ca reprezinta interes pentru cel caruia urmeaza sa fac un cadou. Aceasta este cea de-a doua sacosica pe care am daruit-o. Daca la inceput am avut nevoie de aproape a jumatate de ora, aceasta a fost gata in zece minute :) 

Spor la lucru si o seara placuta de sfarsit de Noiembrie!
...in familie...

0 comentarii: