RSS

sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Paradox Cotidian



Dorul ma face mai buna,
Imi limpezeste privirea
Si-mi mangaie Inima.

Capul plecat in fata Lumii 
Se cere primit,
Palmele unite in Ruga Sfanta
Asteapta Darul Iertarii.

Mi-e bine printre lacrimi de recunostinta,
Continuu sa merg senina si zambitoare.
Mi-ai spus odata sa nu ma uit in urma,
E bine, e bine sa te port in Sipetul Argintiu al Inimii.

Multumesc. Iarta-ma. Te iubesc.

Trimite-mi un semn la ceas de seara,
Sopteste-mi din nou "Somn usor"
Si nu uita de pupicul pe frunte atat de delicat 
Cum numai tu stii sa-l oferi.

Aici e bine, ne desfatam in bogatie,
Inca ma amuz pe seama paradoxurilor cotidiene:
sunt inconjurata de sute, de mii de euro iar florile nu mai au parfum.
E minunat...de trist si de frumos-!

O zi inchinata Mortii (Lor) si Inimii Noastre!

0 comentarii: