RSS

luni, 12 noiembrie 2012

Povestea devenirii 33/34/35







   Detalii aici

... sau cum sa cresti intr-un an cati altii intr-o viata

Despre Fat-Frumos si Ileana Cosanzeana


Pentru saptamana 12-18.11.2012 voi lucra la urmatoarele teme:

33. Generozitatea

Majoritatea oamenilor consideră generozitatea simplul gest de a le oferi beneficii materiale celorlalţi. Cu toate acestea, mai important şi mai aducător de satisfacţii este un spirit generos:
bunăvoinţa de a-l lăsa pe celălalt să strălucească, chiar dacă aceasta înseamnă că tu însuţi să fii eclipsat; bucuria adusă de câştigul său, chiar dacă aceasta înseamnă o pierdere personală pentru tine însuţi; grija pentru siguranţă celuilalt, chiar dacă, printr-un accident, proprietatea ta a fost distrusă.

Generozitatea înseamnă, mai presus de orice, recunoaşterea faptului că tot ceea ce avem şi suntem îi aparţine numai lui Dumnezeu şi că El este Cel care împarte totul după voia Lui.

Afirmaţie
Sunt fericit pentru norocul tuturor, chiar mai mult decât pentru al meu, pentru că în fericirea meapentru ei rezidă libertatea lăuntrică.
Rugăciune
Tot ceea ce am şi ceea ce sunt îţi aparţine Ţie. Mama Sfântă, fă cu acestea după cum Îţi este voia!
34. Vioiciunea

În viaţă există două curente: unul care te poartă în jos, către inconştient; celălalt te poartă în sus către conştientul cosmic. Primul este un impuls născut din senzaţia familiarităţii trecute. Viaţa, asemenea unui lotus, evoluează din tina conştiinţei inferioare către lumina conştiinţei divine. Subconştient, ne imaginăm pe noi înşine simţindu-ne confortabil în privinţa stadiilor pe care le-am traversat până acum, dar nu suntem întotdeauna prea pregătiţi pentru aventură continuării creşterii!

Al doilea curent din viaţă este impulsul sufletului. Nu putem găsi fericirea întorcându-ne în tină. Împlinirea rezidă numai în înălţarea către conştiinţa divină perfectă. Pentru a realiza aceasta, trebuie să fim vioi în tot ceea ce facem. Deoarece în fluxul conştientizării tot mai mari rezidă bucuria pe care o căutăm cu toţii.

Afirmaţie
Sunt treaz! Plin de energie! Entuziast! Acord întreaga mea vioiciune fiecărui lucru pe care îl fac, ştiind că în conştiinţa absolută Îl voi găsi pe Dumnezeu.
Rugăciune
Lasă-mă să mă rog întotdeauna cu atenţie vioaie, trează prezenţei Tale care mă ascultă, ştiind că Tu îmi auzi şi cea mai slabă şoaptă a gândurilor!
35. Inspiraţia
Inspiraţia este de două feluri: redescoperirea sau rearanjarea gândurilor care există deja în subconştient şi apariţia bruscă a unor noi gânduri sau a unor noi intuiţii venite din superconştient. Fără îndoială, această inspiraţie superioară este mai de dorit decât cea inferioară, deoarece se bazează pe adevăr, nu pe imaginaţie.

Pe de altă parte, nu este întotdeauna uşor să recunoşti care este deosebirea dintre inspiraţia inferioară şi cea superioară, mai ales când inspiraţia inferioară este însoţită de emoţii. Când apare inspiraţia, primeşte-o cu o dragoste calmă şi vezi dacă, neatinsă de emoţii, impulsul ei devine mai puternic sau mai slab. Dragostea este apa care hrăneşte adevărata inspiraţie.

Afirmaţie
Îmi înalt gândurile către calmul lăuntric; în calm primesc inspiraţia de la Eul meu superior.
Rugăciune
O, Spiritule, Tu eşti adevărul. În Tine stă împlinirea fiecărei nevoi a mea. Inspiră-mă acum, Doamne, Dumnezeule! Arată-mi calea pe care trebuie să o urmez din cele multe care mi se deschid în faţă!

0 comentarii: