RSS

joi, 13 decembrie 2012

Joia Frumusetii :)

                                                                               Detalii aici


Frumusetea poate lua multe forme si se poate exprima in diferite moduri. Azi am decis sa sarbatoresc frumusetea in trei moduri: 
  • Obisnuitele masti pentru par si ten;
  • Lectura de Azur pentru suflet feminin; 
  • Imbogatirea caminului prin Simplitate.
1. Pentru astazi am ales sa-mi aplic masti hidratante, avand in vedere temperaturile relativ scazute de afara. In Bavaria iarna s-a instalat de ceva vreme iar Imparateasa Albului sta linistita si are si ea grija de Frumusete. E liniste si imi place. Azi nu a  mai nins insa Puful de Schnee imi face cu ochiul si ma invita la o plimbare sus pe deal. Iar eu accept cu mare drag. Masca hidratanta pentru par: cu ou, ulei de masline, ulei de ricin. Masca hidratanta pentru ten cu lapte si miere. Iata aici linkul. 


2. Cartile citite ne alcatuiesc comoara interioara. Lectura de Azur pentru astazi consta intr-un articol foarte bine scris, bogat si simplu in acelasi timp, plin de intelesuri si cu multe oportunitati pentru noi insene. Noi, Frumoasele, avem nevoie de hrana pentru a ne intretine; avem nevoie de explicatii pentru a ne cunoaste mai bine, avem nevoie de recomandari pentru a actiona mai bine. Iata aici un articol interesant despre Femeie, Feminitate si Feminism. Indrazneste si afla despre cine esti tu si lasa de-o parte "structura realizata de ceilalti".

3. Marturiseam aici ca am inceput Perioada de Curatenie. Ei bine, cu blogul a fost simplu. Am continuat cu locuinta si am ajuns sa duc la cosul de gunoi multe din lucrurile pe care nu le folosesc. M-am eliberat de ele, am eliberat si spatiul, am facut si modificari iar acum pot afirma ca este mult mai bine, mi-am imbunatatit traiul in propriul camin :) si ma simt si eu multumita pentru ca am locat timp, interes si munca pentru mine, pentru noi pentru o viata mai bogata, mai creativa si mai simpla. Am facut schimbari si la capitolul "cumparaturi". De multa vreme am tot cugetat asupra simplificarii vietii mele iar acest articol mi-a confirmat ca nu sunt absurda, nebuna sau mai stiu eu cum ci sunt un om normal, o femeie tanara care se preocupa de familia si caminul sau. Am convocat consiliul si iata concluziile: 
  • voi renunta la cumpararea balsamului pentru rufe, de fapt si de drept nu a(ve)m nevoie de el; partea amuzanta pentru mine este ca de cateva luni bune, dupa ce spalam rufele simteam mirosul de la balsam prea intens, prea intepator, prea NENATURAL si ma deranja dar nu m-am gandit sa renunt la aceasta, imaginea din capul meu era mai mult decat clara detergent plus balsam; cata manipulare in viata mea sau a noastra;
  • voi renunta sa mai cumpar deodorant solid pentru vasul de toaleta;
  • la fel si apa de gura.
De ce am ales sa aduc in discutie acest subiect? E simplu! Pentru mine Frumusetea a insemnat mereu simplitate iar o viata frumoasa are nevoie sa fie simplificata pentru a face loc Bogatiei. O femeie este frumoasa cand se ingrijeste de caminul sau, cand ia decizii intelepte si alege ce este mai bun pentru sine si pentru ai sai, cand poate face diferenta intre necesar si "must have"-ul propus de altii. Este frumoasa cand isi asculta intuitita si vine cu propuneri surprinzatoare dar bine gandite.



O seara placuta si ...
...ne vedem Joi :)

0 comentarii: