RSS

joi, 20 decembrie 2012

Joia Frumusetii :)

Detalii aici

Bun gasit!

Ma simt inca in forma chiar daca am jucat rolul Albinutei Maja cam toata ziua. Frumusetea va lua forma fiecareia dintre noi daca suntem pregatite sa ne abandonam acestei minuni. Frumusetea se va exprima prin fiecare dintre noi in mod diferit dar nespus de idilic. Aceasta putere salasluieste in noi, este comoara noastra cea mai de pret, este esenta noastra, este insasi Feminitatea. Avem nevoie sa ne autoeducam intr-un spirit sanatos si benefic noua. O femeie are nevoie sa se ingrijeasca de sine atat fizic cat si interior. Daca acorda timp doar pentru a se ingriji de corpul ce va fi de zambetul sau? Va fi acesta cu adevarat senin? Oare-i va oglindi privirea dragostea din Comoara? Se va putea cu adevarat vedea Frumoasa in ochii lui?

Joia Frumusetii de astazi va cuprinde cateva recomandari:

  • Mastile cu care deja v-am obisnuit: pentru par, fata si decolteu la care voi adauga si o masca pentru maini, avand in vedere perioada mai solicitanta care ne asteapta pe noi gospodinele;
  • Lectura de Azur pentru suflet feminin;
  • Un film dragut;
  • D'ale gospodinelor

1. Am optat din nou pentru masti hidratante: pentru par-cu ou, ulei de masline, ulei de ricin. Masca hidratanta pentru ten si decolteu cu lapte si miere. Iata aici linkul. Efectul acestor masti este vizibil. Pielea imi este catifelata, hidratata (petele de uscaciune au disparut complet), demachierea cu ulei mi-a daruit o luminozitate aparte a chipului de care ma bucur clipa de clipa. Iata aici o recomandare pentru un par superb. Iar aici o invitatie la o baie in cada cu ierburi si arome ce ne vor relaxa si ne vor invata cum sa fim Frumoase. Eu evit baile in cada, prefer dusul, e mai practic :) Tratamentul de maine pe baza de ulei, click aici.

2. Intregul este alcatuit din interior si exterior; Intregul este structurat in parti infime ce-l definesc ca si intreg. In ceea ce ne priveste, noi Frumoarele, suntem mai mult decat corp, decat machiaj, haine, bijuterii, zambete atunci cand ne vine si plans cand nu mai rabdam; suntem femei, suntem sensibile dar puternice, usor neingrijite dar frumoase, aparent egoiste dar iubitoare, calde si mereu atente la ce se intampla in jur. Pielea catifelata se cere mangaiata, parul matasos se vrea atins, ochii jucausi soptesc aventura... Joia Frumusetii militeaza pentru un aspect ingrijit si un sulfet multumit si plin de iubire. Iata aici un fragment din Cartea pentru femei scrisa de Osho. Odata ce suferinta a devenit a doua natura a femenii inima ei, derutata, poate va gasi mai greu calea catre eliberare. Atitudinea in fata unui eveniment sau in fata unui lucru este singurul bun care ne apartine in totalitate. Viktor Frankl, intemeietorul logoterapiei spunea:
"„Noi, cei care am trăit în lagărele de concentrare, ne putem aminti de acei oameni care, trecând din baracă în baracă, îsi dăruiau altora ultima lor bucată de pâine. Vor fi fost puţini la număr, dar îndeajuns de mulţi pentru a dovedi că totul îi poate fi luat omului, mai puţin un lucru: ultima dintre libertăti - aceea de a-si alege atitudinea într-un anumit set de circumstante, de a-si alege propriul mod de a fi.”
 Asadar, atitudinea este bastonul nostru atat fizic cat ci emotional. Daca partenerul sau parintii fac un lucu care mie imi trezeste sentimente cu sarcina negativa tine doar de mine cum aleg sa raspund "provocarii". 

3. Aseara am vizionat un film care m-a impresionat profund. Inca o data am fost invitata sa reflectez asupra lucrurilor pe care le am, pe care le pot folosi, pe care le pot cumpara. Inca un prilej de a exersa recunostinta. O poveste trista dar plina de semnificatii si adevar. Din nou atitudinea personajului principal a jucat un rol deosebit intre viata si moarte, intre supravietuire si confruntarea cu realitatea. Cast Away.

4. Sarbatori de iarna cu aroma de ciocolata si parfum de portocala va recomand; iata aici un tort pe care l-am facut si-l voi repeta, un tort pe care l-am propus si altora si am primit raspunsuri vesele si pline de savoare.


O seara cu recunostinta si...
...ne vedem Joi :)


0 comentarii: