RSS

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

"Bucuria din ochii unui om vindecat nu are pret in aur"

Pavel Chirila - Dr. Pavel Chirila - Fondatorul conceptului de medicina crestina.  "Meditatie la medicina biblica", carte ce contine toate versetele medicale din Biblie.

"Eu cred foarte tare in inraurirea pe care fiecare om curat o are asupra altor oameni. In Scriptura exista un verset: "Doctore, vindeca-te pe tine insuti!". Un terapeut crestin vindecat el insusi este puternic in personalitatea lui, lucreaza prin el harul lui Dumnezeu, care se raspandeste in jurul lui ca o mireasma. Daca el nu este vindecat, nu poate vindeca la randul lui.

Asadar, orice terapeut are nevoie de propriul proces de vindecare, de aceea si psihoterapia cere dezvoltarea personala.

Vindecarea noastra e un proces continuu, in fiecare clipa te mai mantuiesti un pic. Important este ca moartea sa te prinda in urcus, in lupta. Si asa, desi nemultumit continuu de propria ta stare, esti si bucuros continuu, fiindca te afli in lupta. Totul e sa nu ne pierdem nadejdea. Imi amintesc vorbele unui fost profesor din facultate: "Cand crezi ca nu mai exista nici o solutie, sa stii ca mai exista cel putin una!".
Nefericirea e o plaga a lumii acesteia. Daca noi, oamenii, am inceta sa ne mai raportam doar la aceasta lume si am lua in calcul si relatia cu vesnicia, am capata cu totul alta perceptie. Am avea o alta traire si o alta simtire, care nu mai tin de masura rationala a lucrurilor.


Cancerul este boala secolului, flagelul mondial actual cel mai de temut. Cauza e necunoscuta, iar tratamentul e relativ. Cu toate astea, statisticile arata clar ca 30% din cancere se datoreaza unui stil de viata gresit.
Ceea ce ne propunem este ca acest asezamant sa fie o scoala in care omul bolnav sa reinvete sa traiasca frumos si sanatos, sa regaseasca in el puterea de a lupta sa se reintoarca din pat, la viata lui normala."

Continuarea articolului, aici

0 comentarii: