RSS

luni, 30 ianuarie 2012

Povestea devenirii 5

Detalii, aici.

... sau cum sa cresti intr-un an cati altii intr-o viata

                                     
Despre Fat-Frumos si Ileana Cosanzeana

Iata ca am ajuns la Tema cu numarul 5. In saptamana 30.01 - 5.02.2012, voi lucra la un alt filon important al traiului nostru printre oameni - impartasirea

5. Împărtăşirea

Adevărata fericire rezidă nu în faptul de a poseda, ci în a împărtăşi cu alţii ceea ce ai tu. Astfel se dezvoltă sentimentul identităţii proprii, pe măsură ce înveţi să trăieşti şi să te bucuri de un sentiment tot mai puternic al realităţii.

Oamenii care împărtăşesc de bună voie cu ceilalţi se simt constant scăldaţi de un izvor interior de fericire.

Împărtăşirea este poarta prin care sufletul scapă de închisoarea preocupării de sine. Este una din cele mai curate cai către Dumnezeu.

Afirmaţie
Ceea ce le dau celorlalţi nu risipesc, pentru că, în realitatea mea cea mare, rămâne totdeauna al meu. Sunt fericit prin fericirea tuturor!
Rugăciune
Tu, Cel Infinit, care împărtăşeşti, învaţă-mă să-mi găsesc fericirea prin ceilalţi.

  • Tema 4 - Energia - Cum a fost saptamana trecuta ? 
+practica acestui exercitiu este frumoasa, linistitoare;
+am rostit afirmatia in diferite momente ale zilei, ba chiar si seara in pat, in serile cand nu puteam adormi usor;
+in timpul rostirii afirmatiei mi-am imaginat acea sfera de energie, mentionata de atatea ori in practicile orientalilor ( "asezat pe sol, in pozitie de lotus sau semi-lotus, spatele drept, va frectai mainile cu putere una de alta. Cand sunt calde, puneti palmele fata in fata, la 10 cm distanta si simtiti energia-caldura-lumina circuland dintr-o mana in alta. Putin cate putin, mariti distanta intre palme si in acelasi timp, vizualizati un curent de energie si de lumina care pleaca din mana stanga (care emite) si este primit de mana dreapta." - Extazul tantric - Yami Lopamundra);
+in timpul rostirii rugaciunii am simtit cum toate celulele corpului meu se vitalizau datorita acesti energii-calduri-lumini care circula in tot corpul meu; creierul meu isi mai crea cateva circumvolutiuni si se descotorosea de inutil iar bucuria ma tinea in brate alintandu-ma duios.

-desi dimineata ar fi momnetul ideal pe practica, eu ma simt mai pregatita seara pentru astfel de "ceremonii" iar seara de cele mai multe ori nu sunt singura;
-de multe ori imi este greu sa intru in aceasta stare de armonizare cu mine, cu Energia si cu Divinul;
-inca nu mi-am stabilit ora de practica.

0 comentarii: