RSS

miercuri, 11 ianuarie 2012

Proiect Fuziune 2012 - 1.1


"Nu poţi vindeca trupul, dacă nu vindeci sufletul”
Socrate

...Nu poţi vindeca Pământul, dacă nu vindeci oamenii!"


... şi tu poti fi unul dintre cei care  pot schimba lumea!



"Proiectul Fuziune 2012 isi propune sa reuneasca un numar cat mare mare de persoane interesate de spiritualitate si evolutie, care sa mediteze impreuna pentru a face lumea un loc mai bun! Astfel, la fiecare inceput de luna din acest an, o sa va reamintim scopul nostru pentru a va invita sa participati activ, de oriunde v-ati afla la mica noastra incercare.

Vă propunem să ne dăruim mintea şi inima în scopul atingerii Unităţii şi Fuziunii. Atitudinea şi reacţiile noastre cumulate vor determina cât de sever sau cât de moderat se vor manifesta shimbările ce urmează să se producă. Este important să ne definim clar cine suntem. De aceea va facem o propunere de activitate organizată, confluentă, spre acelaşi scop: fuziunea în gând şi spirit, spre contracararea acţiunilor antiarmoniei terestre.

Strategia concretă pe care v-o propunem este următoarea:

  • Alege sa fii un lucrător în scopul atingerii Armoniei;
  • Aminteste-ţi să respecţi diferenţele şi străduieşte-te pentru Unitate şi Echilibru;
  • Dezvoltă-te în concordanţă cu tradiţia din care îţi tragi rădăcinile;
  • Învaţă să-ţi înţelegi şi să-ţi asculţi Inima;
  • Acordă atenţie alimentatiei tale şi modului de preparare şi conservare a alimentelor (energia alimentelor este sursa de energie pentru trupul şi mintea ta);
  • Învaţă să respiri corect, să dormi suficient şi să gândeşti pozitiv;

Meditează/roaga-te în acest an, în armonie cu semenii tăi astfel:

In zilele de 12 si 21 ale fiecarei luni, la ora 21.00, intr-un loc confortabil si intim din casa voastra, timp de 12 minute, cu ochii închişi, zâmbind cu fiecare celulă a corpului vostru, relaxat, în faţa unei lumânări aprinse.

Text aproximativ al rugăciunii colective:
- eu (prenumele), trimit Lumină tuturor oamenilor, dar mai ales celor care hotărăsc politicile acestei lumi; cer pentru ei gânduri de pace, echilibru, iertare şi armonie! Fie ca Lumina se coboare asupra minţii lor şi să le aducă doar gânduri şi fapte menite să protejeze planeta, să menţină pacea şi prosperitatea tuturor oamenilor. Mă rog pentru fiecare pământean, pentru protectia sa, pentru armonia sa interioară şi pentru sănătate trupească şi sufletească, indiferent unde s-ar afla pe acest Pamânt! Mă invălui în Lumină vindecatoare şi-mi doresc pace şi armonie pe Pamânt! Aşa sa fie! Apoi lăsaţi pacea să ne scalde şi să ne liniştească întreaga fiinţă interioară; respiraţia noastra e calmă, poziţia comodă, trupul relaxat.

Lăsăm Lumina să lucreze pentru noi!"
Pentru mai multe informatii, dati click  aici.


Asadar, ma alatur si eu celor care isi doresc armonie si lumina, echilibru si unitate, celor care lupta pentru Constienta. Avem nevoie de o trezire pentru a evita astfel pericolele ce ne pasc. Vorba romanului, Dumenzeu iti da dar nu-ti baga si-n traista, asadar este necesar ca fiecare dintre noi sa inteleaga care-i este locul, rolul acasa, in familie, in societate si in lume. In cele din urma vom cunoaste efectul bumerangului, al dominoului, cum vrea fiecare sa-l numeasca.

Nu vreau sa scriu aici asa cum poate multi au mai scris deja si sa apar ca un om care nu are altceva de facut decat sa-si dea cu parerea. Vreau doar sa-mi joc rolul meu adica sa ajut oamenii. Daca nu am facut-o prin psihologie, o fac acum...poate.

Dupa cum scriam si intr-un post anterior, suferinta este un mentor, cel putin pentru mine; asadar vestitul, clasicul, mult folositul mit al pasarii phoenix nu este intamplator, o farama de adevar tot pastreaza si cred ca am avut si eu posibilitatea de a gusta o firimitura din Painea Adevarului. 

Ar fi trist ca umanitatea sa se trezeasca din somnul indiferentei abia dupa ce nu se mai poate face nimic. Asa cum am procedat si eu cu mai mult de un an in urma.

Ascultand in ultimul timp conferintele Maicii Siluana, am constatat cu surprindere ca ordotoxia noastra ne arata acelasi lucru - nasterea, moartea si invierea, cu alte cuvinte: suntem aici, in aceasta lume, facem greseli si prin puterea iertarii lui Dumenzeu si a lasarii noastre in Voia Sa (pentru ca nu  noi ne putem ierta, El o face, noi doar ne incredem in El), prin puterea Crucii si nu a controlului si a victimizarii, ajungem sa ne ridicam deasupra greselilor noastre, deasupra regretelor pe care le pastram in interior ca niste comori aduse cu multa truda pe de fundul oceanului.

Iata aici un material interesant despre regret. 

Scriam la un moment dat in jurnalul meu : "Vointa este instrumentul prin care Dumnezeu ne arata, ne indruma catre noi insine." In cele din urma, Dumnezeu este in interiorul nostru si constientizarea acestui lucru aduce cu sine experienta bucuriei, recunostintei, luminii dar si a trairii tristetii, durerii, suferintei insa nu cu rautate, nu cu ura, nu cu blamari si ganduri distrugatoare ci cu un sentiment de acceptanta care ne-ar putea ajuta sa invatam lectii, sa invatam din greseli, sa intelegem si sa ne asumam resposabilitatea, sa iertam. Despre iertare, am gasit aici un "Seminar duhovnicesc". Mi-am propus sa-l urmez si eu. Ingerii si Demonii sunt tot in interiorul nostru. Pana nu demult, nu puteam face eu primul pas dupa o cearta, o mica suparare si purtam cu mine toate acele ganduri, toata acea rautate, de cele mai multe ori continuam cearta in capul meu. Efecte: somnul imi era agiatat, simteam o durere destul de puternica in capul pieptului si acest lucru nu indica in totalitate asta ci ar putea avea si o alta explicatie: 
3. Chakra PLEXULUI SOLAR (Manipura) Este poziţionată chiar mai sus de ombilic. Este colorată în galben şi este asociată cu inteligenţa, claritatea, fericirea şi creativitatea. Este chakra puterii personale. Dezechilibrul acestei chakre se poate manifesta prin sentimentul de descurajare, incertitudine, neputinţă, sau prin nevoia de a-i controla pe ceilalţi sau de a controla toate evenimentele. Această chakra este centrul identităţii personale.
Chakra Plexului Solar guvernează toate aspectele ego-ului şi personalităţii, inclusiv simţul nostru de auto-apreciere şi de identitate personală. Ea influenţează puterea personală şi libertatea de decizie. Această chakră reglează puterea voinţei în legătură cu diversele situaţii şi oameni.
Dezvoltarea puterii personale vine din sentimentul a “cine suntem cu adevărat”. Această putere se poate ivi din orice situaţie şi ne ghidează prin complicaţiile vieţii, complicaţii care ne ajută să evoluăm şi să ne maturizăm. Ea înfloreşte (se dezvoltă) atunci când suntem “cu picioarele pe pământ”. Fără provocările vieţii, fără opoziţia şi rezistenţa din partea celorlalţi, determinarea noastră interioară nu se poate dezvolta. Numai astfel ne putem dezvolta puterea personală.
Sinele nostru adevărat este o parte din noi care este mereu completă şi nedivizată. Nu este afectat de durere, pierderi sau traume dacă ne cunoaştem cu adevărat. Această conştientizare a meritelor noastre, stima, auto-aprecierea şi cunoaşterea adevăratelor noastre puteri, ne fac să radiem lumina şi să strălucim în viaţă



In mine era o permanenta lupta intre a lasa capul in jos si a face primul pas si a zice nu, nu sunt eu vinovata, nu am de ce sa-mi cer scuze.Prima data cand am experimentat "primul pas" a fost destul de dificil, insa am putut observa totul efectele acestei noi experiente: am fost emotionata, am simtit o caldura, o liniste care-mi mangaia constant trupul, am simtit "bucuria iertarii", a iertarii in urma a doar unei "contraziceri". Lucru care m-a facut sa ma gandesc mai departe, la un orizont la larg, la lucruri mai grele, la lucruri ce, purtate fiind, ani de-a randul au o greutate si mai mare. Cata bucurie, pace, liniste ar putea simtii o astfel de persoana in comparatie cu mine. Cat de eliberat si de aproape ar fi Dumnezeu sau interior. Daca am putea pastra in vizorul propriu faptul ca viata este scurta si noi nu suntem tocmai invincibili si atotputernici precum credem, daca am putea vedea ca o clipa de ramas bun spus unui prieten, sotului sau unei cunostinte ar putea fi ultima atunci esenta ar fi mult mai evidenta si bucuria impartasirii mult mai mare.

Dragoste - Putere - Disciplina
sau
Unul pentru toti si toti pentru unul

P.S. A nu se intelege ca doar rugandu-ne vom face schimbari exterioare. In primul rand acestea vor incepe, se vor intampla in interiorul nostru. Avand la baza aceste schimbari interioare, acesti noi piloni interiori putem, prin puterea muncii, coordonata de disciplinas si auto-dsiciplina, sa urnim carul impotmolit, ramas de multa vreme in padure.Daca stam cu mainile in san si asteptam nu rezolvam nimic. Atitudinea constructiva ne poate duce catre ceva anume. Miscarea inseamna viata, dorinta si dragoste de viata. Daca ramanem in Standby muschii, de exemplu, se vor atrofia si acesta este doar inceputul, urmeaza gandurile negative si diminuarea interesului pentru Lume.(spunea odata un Om). Nu suntem singuri, nu traim izolati, chiar daca vocea Egoului este mai puternica sau asa am fost invatati. Cam asa apare in ochii mei traducerea lui 2012 sau Trezirea Constiintei sau Cum sa devenim constienti sau Catre o noua paradigma sau Lumea noua. 

0 comentarii: