RSS

sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Proiect Fuziune 2012 - 1.2


"Nu poţi vindeca trupul, dacă nu vindeci sufletul”
Socrate

...Nu poţi vindeca Pământul, dacă nu vindeci oamenii!"


... şi tu poti fi unul dintre cei care  pot schimba lumea!



 Pentru mai multe informatii, click aici 

 Asadar sa lasam lumina sa lucreze pentru noi!


Amintesc si acest Acatist care ar putea aduce o farama de liniste, o scanteie de Lumina in drumul Omului prin viata.


Acatist pentru iertare


Prea Sfanta Treime, sufletul meu striga la Tine sa ma ajuti in a invata sa iert si sa primesc iertarea fara de care nu vom intra in iubire. Doar Tu vezi cat ma mint atunci cand spun ca am iertat si ca iubesc cu adevarat. Dar atata timp cat tin minte raul nu fac decat sa ma amagesc. Prea Sfanta Treime primeste rugaciunea ea si slava Tie pentru toate.

Condacul 1

Prea Sfanta Treime, de toti slavita, sufletul meu se zbate sa invete iertarea dar nu gaseste calea, ma complic in vorbe si ma ratacesc in fapte, departandu-ma de calea simpla a invataturilor Tale. Te rog pe Tine, da-mi ajutor si spor in a ierta si a fi iertat. Prea Sfanta Treime, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.

Icosul 1
Tata, Fiule si Sfantule Duh, Treime Sfanta, mult am gresit in fata Ta si a creatiei Tale. Imi pare rau acum si cer iertare in fata Ta, a Cerurilor, a oamenilor, in fata a toata Creatia Ta si te rog ajuta-ma la iertarea mea.
Treime Sfanta, cer iertare pentru toate faptele mele rele,
Treime Sfanta, cer iertare pentru toate gandurile mele rele,
Treime Sfanta, cer iertare pentru toate cuvintele mele rele,
Treime Sfanta, cer iertare pentru tot ce am gresit crezand ca fac bine,
Treime Sfanta, cer iertare pentru toate ce nu le-am luat in seama,
Treime Sfanta, cer iertare pentru tot ce nu am invatat in viata,
Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Condacul 2

Prea Sfanta Treime si mult dorita, in fiecare zi iti marturisesc cate am gresit dar las nemarturisite greseli pe care nu le vad. Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate. Cu gura spun ca am iertat dar sufletul isi aduce mereu aminte raul. Doamne, strig din toata fiinta mea : Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Icosul 2

In fata Ta nu pot minti, Tu stii tot ce fac si ce inca nu am facut, de Tine nu ma pot ascunde, Treime Sfanta, Dumnezeul meu cel bun, ajuta-ma sa ma regasesc caci de mine ma ascund mintindu-ma. Treime Sfanta, asculta rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.
Treime Sfanta, cer iertare de la flori,
Treime Sfanta, cer iertare de la pomi,
Treime Sfanta, cer iertare de la iarba,
Treime Sfanta, cer iertare de la plante,
Treime Sfanta, cer iertare de la seminte si roade,
Treime Sfanta, cer iertare de la firul de nisip,
Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Condacul 3

In fata ta, Dumnezeul meu in Treime Slavit, recunosc ca neiertarea de sine cea mai grea, ca de nu voi intelege sa ma iert pe mine cum voi putea ierta pe cei ce mi-au gresit si sa accept ca am fost iertat? Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Icosul 3

De mici invatam lucruri neimportante, cum sa reusim in viata, cum sa devenim conducatori, cum sa ajungem primii. Si asa ajungem primii in pacate. Cat de tarziu aflam ca Dumnezeu e iubire si iertare.
Treime sfanta, cer iertare de la soare,
Treime sfanta, cer iertare de la luna si stele,
Treime sfanta, cer iertare de la vant,
Treime sfanta, cer iertare de la foc si apa,
Treime sfanta, cer iertare de la ploaie si ninsoare,
Treime sfanta, cer iertare de la val si izvoare,
Treime sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Icosul 4

Treime Sfanta, in acest ceas tarziu al vietii mele imi doresc sa aflu cu sufletul adevarul Tau. Pana acum am invatat adevarurile acestei lumi care sunt minciuna inaintea ta. Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.
Treime Sfanta, cer iertare de la mama,
Treime Sfanta, cer iertare de la tata,
Treime Sfanta, cer iertare de la frati,
Treime Sfanta, cer iertare de la nasi,
Treime Sfanta, cer iertare de la copii,
Treime Sfanta, cer iertare de la toti oamenii de pe pamant,
Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Condacul 5

Treime Sfanta, tu m-ai invatat prin sfintii Tai ca a ierta e dovada iubirii din fiecare. De am putea acum sa recunoastem cat de putin iubim. Cer ajutorul tau pentru toti oamenii de pe pamant si printre ei sa fiu si eu.

Icosul 5
Doamne, tu stii ce imi doresc dar nu ma pot opri sa cer intelepciune pentru a vedea ce imi lipseste, pentru a intelege iertarea cea din adancul inimii si nu cea din minte. Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.
Treime Sfanta, cer iertare de la animale,
Treime Sfanta, cer iertare de la animale,
Treime Sfanta, cer iertare de la pasari,
Treime Sfanta, cer iertare de la toate vietatile pamantului,
Treime Sfanta, cer iertare de la bunele pierdute,
Treime Sfanta, cer iertare pentru toate relele nestiute,
Treime Sfanta, cer iertare de la toata Creatia Ta,
Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Condacul 6 

Atata de mult am gresit ca nu imi pot socoti greselile dar cu voia Ta, Treime Sfanta, in fiecare zi, in minte mi se vor dezvalui, voi cere iertare si voi ierta. Ajuta-ma prin ingeri si Arhangheli sa am putere in rugaciune de iertare.


Icosul 6

Sufletul meu iti canta Tie, se roaga, iti plange caci ce e mai bun in viata mea decat vorbirea cu Tine? Si in aceste clipe imi dau seama cat de frumoasa e Creatia Ta si cat ma iubesti pe mine "omul". Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.
Treime Sfanta, cer iertare pentru tot ce am gresit,
Treime Sfanta, cer iertare pentru tot ce rau am vorbit,
Treime Sfanta, cer iertare pentru tot ce am invatat gresit,
Treime Sfanta, cer iertare pentru tot ce am inteles gresit,
Treime Sfanta, cer iertare pentru putina mea credinta,
Treime Sfanta, cer iertare pentru putina mea iubire,
Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Condacul 7

Treime Sfanta, iti multumesc pentru toate binecuvantarile si bucuriile din viata mea, pentru sanatate, pentru bunastare dar te rog sa ma ajuti sa inteleg mai mult si sa pot ierta ca sa fiu iertat. Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Icosul 7

Viata mea a fost plina de urcusuri si caderi, dar in fiecare clipa mi-ai trimis ajutor pe ai tai ingeri pazitori, arhangheli vindecatori, puteri ceresti, sfinti si sfinte dar eu orb fiind nu i-am vazut, surd fiind nu i-am auzit, si cu inima mea impietrita nu i-am simtit. Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.
Treime Sfanta, cer iertare de la Ingeri,
Treime Sfanta, cer iertare de la Arhangheli,
Treime Sfanta, cer iertare de la Sfinti si Sfinte,
Treime Sfanta, cer iertare de la toate Puterile Ceresti,
Treime Sfanta, cer iertare de la Heruvimi si Serafimi,
Treime Sfanta, cer iertare de la toti slujitorii Tai,
Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Condacul 8

Treime Sfanta, natura e supusa Tie, in afara de mine "omul" totul te asculta si lucreaza dupa legea Ta. Eu "omul", avand liberul arbitru ma pierd tot mai mult din neam in neam. Acum in aceasta clipa, cu liberul meu arbitru, aleg sa Te iubesc si sa-Ti slujesc. Treime Sfanta primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Icosul 8

Treime Sfanta, iti multumesc pentru ca, desi gresesc in fiecare zi Tu ai grija de mine si ma aperi neincetat, calauzindu-mi pasii catre lumina. Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.
Treime Sfanta, cer iertare de la Lumina,
Treime Sfanta, cer iertare de la Vointa,
Treime Sfanta, cer iertare de la Intuitie,
Treime Sfanta, cer iertare de la Memorie,
Treime Sfanta, cer iertare de la Credinta,
Treime Sfanta, cer iertare de la Bunastare,
Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Condacul 9

Treime Sfanta, oricat de multa rugaciune Ti-as aduce nu-Ti pot multumi pentru toate bucuriile din viata. Acum imi doresc sa iert si sa iubesc, iubindu-te cu toata fiinta mea voi iubi intreaga Creatia Ta. Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Icosul 9 
Treime Sfanta, de-am intelege toti ca iubirea e raspunsul la tot, am iesi in lumina, cu inimile pline de bucurie si am trai in armonie. Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.
Treime Sfanta, cer iertare pentru vorbirea mea cea goala,
Treime Sfanta, cer iertare pentru nepasare,
Treime Sfanta, cer iertare pentru cat am mintit,
Treime Sfanta, cer iertare pentru suparare,
Treime Sfanta, cer iertare pentru cat am risipit,
Treime Sfanta, cer iertare pentru cat am lenevit,
Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Condacul 10

Sfanta Treime, in fiecare dimineata deschid ochii inimii spre Tine si Te rog sa ai grija de noi, sa calauzesti pasii nostrii pe drumul de lumina, ca sa ajungem toti la Tine. Treime Sfanta primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.

Icosul 10
Treime Sfanta, avem nevoie in fiecare clipa in timpurile de acum sa intelegem iertarea, sa invatatam stiinta Ta vazuta si nevazuta si cu intelepciune venita de la Tine sa facem pe pamant Rai.
Treime Sfanta, cer iertare pentru atata neiubire,
Treime Sfanta, cer iertare pentru atata rautate,
Treime Sfanta, cer iertare pentru atata invidie,
Treime Sfanta, cer iertare pentru atata gelozie,
Treime Sfanta, cer iertare pentru atata nepasare,
Treime Sfanta, cer iertare pentru atata suferinta,
Treime Sfanta , primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Condacul 11

Treime Sfanta, sper cu ajutorul tau sa iert tot ce m-a suparat, din adancul inimii sa scot tot ce-i intuneric si sa pun in loc iubire si lumina venite de la Tine, lumina si iubirea ce mi le-ai dat de la inceput prin botez dar le-am pierdut pe drumul vietii. Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Icosul 11

Sfanta Treime, de as intelege mai bine iubirea de Dumnezeu as fi mai curat, nu as mai gresi si rataci prin viata. E de ajuns sa tin prima Ta lege caci in ea sunt cuprinse toate celelalte.
Treime Sfanta, iert tot ce s-a gresit fata de mine,
Treime Sfanta, iert barbatii,
Treime Sfanta, iert femeile,
Treime Sfanta, iert copiii,
Treime Sfanta, iert prietenii si rudele,
Treime Sfanta, iert pe cunoscuti si necunoscuti,
Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Condacul 12

Treime Sfanta, Tu vii la fiecare dintre noi la timpul potrivit ca sa ne arati ca suntem intorsi cu spatele la Tine, noi crezand ca stam la picioarele Tale. Alunga ceata inimilor noastre si fa sa vedem unde ne aflam cu adevarat fiecare. Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Icosul 12

Treime Sfanta, Tu ai creat Universul si tot ce misca, in toate e scanteie divina. Toata Creatia Te asculta, eu "omul" nu. Oare ce imi lipseste sa inteleg frumusetea iubirii Tale?
Treime Sfanta, cer iertare de la Univers,
Treime Sfanta, cer iertare de la Pamant,
Treime Sfanta, cer iertare de la munti,
Treime Sfanta, cer iertare de la ape,
Treime Sfanta, cer iertare de la soare,
Treime Sfanta, cer iertare din adancul meu la toate,
Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate.


Condacul 13

Treime Sfanta, in fiecare zi imi cer iertare de la zidirea Ta si atunci, cand Pacea cea mai presus de cuvinte va umple inima mea, voi sti ca primul pas e facut si il voi face pe al doilea, sa incep a iubi.

Treime Sfanta, primeste rugaciunea mea si slava Tie pentru toate (de 3 ori si apot Icosul 1 si Condacul 1)


Rugaciune

Inima mea rosteste cuvinte mici si umile, cerand iertare de la toti din cer si de pe pamant, pentru greselile stiute si nestiute. Nu am scuze pentru cate am gresit dar cu tot sufletul meu imi doresc sa iert si sa fiu iertat si sa nu mai gresesc, sa ma umplu de Iubire si Lumina pentru intreaga Ta zidire.

AMIN

0 comentarii: