RSS

joi, 19 ianuarie 2012

Comuniunile cu Ingerii

Mai jos redau o parte din materialul publicat pe lumeaspirituala.ro
  • Dimineata - Ingerii Maicii Pamant
Duminica – Maica Pamant si eu una suntem.
Luni – Inger al Pamantului fa fecunda samanta mea si cu puterea ta da Viata corpului meu.
Marti – Inger al vietii intra si da putere membrelor corpului meu – inunda-mi corpul, viata, fa sa creasca in mine Arborele sacru al vietii.
Miercuri – Inger al bucuriei coboara pe Pamant revarsand frumusete si bucurie tuturor, da Bucuria divina sufletului meu.
Joi – Inger al Soarelui intra in corpul meu si imbaiaza-ma in Focul vietii.
Vineri – Inger al apei intra in sangele meu si da Apa vietii corpului meu - bai in ape.
Samabata – Inger al aerului intra in mine o data cu respiratia mea si da Aerul vietii corpului meu.
  • Seara – Ingerii Tatalui Ceresc
Duminica - Inger al vietii eterne coboara in mine si da Viata eterna spiritului meu.
Luni – Inger al creatiei, coboara pe Pamant si da Belsug tuturor fiilor omului - cel mai puternic inger - cauza miscarii.
Marti – Inger al pacii sa fii intotdeauna pretutindeni, tu esti cel ce detii cheia cunoasterii si a misterelor.
Miercuri – Inger al puterii, coboara la mine si umple cu Puterea divina toate actiunile mele.
Joi – Inger al iubirii coboara la mine si umple cu Iubire sfanta toate simturile mele.
Vineri – inger al intelepciunii coboara la mine si umple cu Intelepciune divina toate gandurile mele.
Sambata – Tatal meu ceresc si cu Mine una suntem.

Fiti fericiti pentru v-ati apropiat de ADEVAR - Tatal Ceresc, Maica Pamant si Omul sunt UNA. Precum demult EL a spus:
"EU si TATAL UNA SUNTEM"
IISUS HRISTOS - FIUL LUI DUMNEZEU.

Fie ca totul sa se supuna VOII DIVINE ce cunoate si vrea binele tuturor.
Fie ca universul sa ne cante vesnic cantecul SAU, fie ca VIATA sa ne fie bucurie, lumina, iubire, iertare si pace, fie care INGERII DOMNULUI sa ne ajute si sa ne insoteasca pretutindeni.

Pace si intelepciune tuturor!
Continuarea aici 

0 comentarii: