RSS

luni, 23 ianuarie 2012

Povestea devenirii 4

Detalii aici

... sau cum sa cresti intr-un an cati altii intr-o viata

                                       
Despre Fat-Frumos si Ileana Cosanzeana 

Pentru saptamana 23-29.01.2012, mi-am prosus sa exersez Tema 4, unde este prezentata energia.


4. Energia

Energia este a noastră nu atunci când ne adunam puterile, ci atunci când o dedicăm de bună voie, cu bucurie, realizării lucrurilor în care credem cu convingere. 

Credinţa si energia merg mană în mână. Daca ai credinţă în ceea ce faci, poţi să muţi munţii din loc.

Energia este cu atât mai mare cu cât cauza ta este mai dreaptă. Cu cât este mai mare credinţa, cu atât mai mare este si puterea voinţei. Si cu cât mai mare este puterea voinţei, cu atât mai mare este fluxul de energie care te străbate.

Afirmaţie
Am înăuntrul meu energia pentru a realiza tot ceea ce vreau să fac. În spatele fiecărei acţiuni a mea se află puterea fără margini a Lui Dumnezeu.

Rugăciune
Energie Cosmică, vitalizează toate celulele corpului meu; încarcă-mi mintea cu inspiraţie fără limite; umple-mi sufletul cu bucuria Ta nesfârşită.

  • Tema 1, 2, 3 - Succesul, Dragostea, Fericirea - Cum a fost saptamana trecuta?
+ m-am simtit mai relaxata;
+cel mai mult mi-a placut partea in care spuneam "Vin din bucuria lui Dumnezeu.Sunt bucuria lui Dumnezeu"; in timp ce rosteam aceste cuvinte simteam cum o liniste, o caldura, o bucurie imi invaluia corpul si ma facea sa zambesc;
+starea de bine a rezistat destul de mult dupa practica insa nu a devenit inca interioara, naturala; 
+in decursul acestei saptamani au mai fost si momente in care m-am enervat sau m-am suparat pe ceva anume si atunci mi-am amintit de  "proiectul meu", de dorinta mea de a fi UN OM MAI BUN, de a darui iubire si de a invata sa ma iubesc si sa ma respect, de a ierta; constientizarea acestui lucru exact in momentul critic mi-a dat de inteles ca sunt pe drumul cel bun si ca succesul nu este departe, insa exte nevoie sa raman treaza pentru a vedea ca exista multa munca, vointa, rabdare si dragoste in tot acest demers.

-in primele zile totul a decurs foarte bine insa incepand cu a patra zi am devenit usor lenesa motiv pentru care am decis sa-mi aleg o anumita ora la care sa repet, lucru destul de sanatos pentru ca ar putea crea in timp un ritual de intalnire cu sine; e ca si cum te-ai trezit timp de 3 luni la ora 6 in fiecare zi si in final ti-ai luat si tu o saptamana de concediu so culmea, tot la 6 te trezesti;
-vointa mea nu a fost suficient de vigilenta, o data aparuta, lenea cu greu mai pleaca asa ca sambata am uitat complet de afirmatiile mele (as putea avea o scuza, am avut o zi incarcata emotional, insa nu reprezinta un adevarat motiv);
-nu am fost suficient de implicata in aceasta activitate pentru ca am lasat ca aceste momente de liniste sa se intrepatrunda cu alte activitati.

--> Concluzii
1.stabilirea unei anumite ore de practica zilnica;
2.depunerea unui efort mai mare de a nu mixa "ingredientele cotidiene";
3.apel la vointa de fiecare data.

0 comentarii: