RSS

miercuri, 11 iulie 2012

Beneficii


Ma bucur sa traiesc intr-o tara unde exista o adevarata cultura a mersului pe bicicleta. Sunt construite rute speciale pe unde te poti deplasa cu bicicleta si nu vei incomoda vreun pieton. Locuind intr-un orasel de munte strazile nu sunt tocmai drepte, plane iar eu cum sunt incepatoare imi este greu sa urc. Promit sa postez cateva fotografii cu o parcare de biciclete. Eu am fost uimita sa vad in orase astfel de parcari.

Imi place, de asemenea, sa vad oamenii avand plimbari in natura la sfarsit de saptamana sau in  cate o zi in care nu lucreaza. Fie calatoresc cu masina, fie cu trenul. Vin in grup sau in familie. La pranz se opresc undeva sa manance ceva specific si isi continua drumul. De cele mai multe ori cainele nu lipseste, este bine integrat in ritualul plimbarilor prin padure, prin natura. 

Abia astept sa am si eu un catelus :) , voi incepe insa cu o pisica iar cu trecerea anilor familia mea sa se mareasca. 

O alta zi binecuvantata in care sunt recunoscatoare pentru ceea ce imi este dat sa traiesc si sa simt!

"Once you get lucky you have to get smart."
 Sting

2 comentarii:

classiq spunea...

Ce pacat ca in Romania nu exista o cultura a mersului pe bicicleta. Sa ajung in parc cu bicicleta poate fi o adevarata aventura. Intelepte vorbele lui Sting. :)
Ada

Lore spunea...

nu exista acum o cultura a mersului pe bicicleta insa putem noi initia una :). Abia la 22 de ani am invatat sa merg pe bicicleta, singura, in bucuresti. Mi-a placut mult campania de inchiriat biciclete doar cu cartea de identitate, pentru doua ore. Frumos si sanatos. Apropo de stilul clasic, eram pe la universitate, asteptam o prietena si am vazut o tipa draguta foc, cocheta si atent ingrijita care mergea pe o bicicleta la fel de aranjata, iar in cos avea o sacosa din plasa. Mi-a placut mult imaginea aceea.

Am descoperit de curand site-ul tau si imi place mult, in special sectiune Filme vechi.

Ma bucur sa te cunosc! :)