RSS

duminică, 15 iulie 2012

uSp - Regensberg

 O poienita unde am gasit un mar care mi-a facut cu ochiul, la fel si un corcodus...

 Capela Sf.Margareta




 Aceeasi usa mica si draguta care imi place

 Statuia Sf. Margareta

 Mi-a placut acest "arbore" iar mirosul din interior era deosebit. Totul la dimensiuni atat de mici, bancile, usa, scarile, ferestrele; oamenii chiar erau mai scunzi decat noi, cei de azi.


Am deranjat-o de la masa dar ne-a uram cu multa caldura drum bun si pofta buna pentru ca am cumparat cateva produse de casa: paine cu chimen, jeleu de soc si jeleu de capsune si rabarbura. A fost si pentru mine ceva nou sa incerc aceste "delicatese" de casa insa n-am regretat, ba chiar mi-am propus sa incerc o prajitura cu rabarbura. 

O saptamana placuta si zile mai insorita imi doresc aici :) !

0 comentarii: