RSS

luni, 23 iulie 2012

Povestea devenirii 24/25/26




   Detalii aici

... sau cum sa cresti intr-un an cati altii intr-o viata

Despre Fat-Frumos si Ileana Cosanzeana


Pentru saptamana 23-29.07.2012 voi lucra la urmatoarele teme:

24. Calmul
Calmul este dobândit pe deplin atunci când valul vieţii este absorbit de marea cosmică, în extazul divin. Şi în viaţa cotidiană putem obţine calmul într-o anumită măsură, păstrându-ne receptivitatea concentrată asupra Spiritului care se afla la baza tuturor circumstanţelor exterioare.

Calmul vine cu hotărârea de a trăi permanent fericit momentul actual, renunţând la trecut şi fără a-ţi face griji din pricina viitorului, punându-ţi viata, cu încredere, în mâinile lui Dumnezeu şi ştiind că El stăpâneşte totul. Calmul vine odată cu non-ataşamentul – ştiind că nimic din lumea aceasta nu ne aparţine cu adevărat.

Afirmaţie
Cu toate că vânturile greutăţilor urlă în jurul meu, rămân de-a pururea calm în mijlocul furtunilor vieţii.
Rugăciune
Cu Tine alături, ştiu ca valurile greutăţilor nu mă pot doborî niciodată. Ţine-mă de mână, Doamne, Dumnezeule; nu-mi da niciodată drumul!
25. Pacea lăuntrică
Pacea lăuntrică nu este rezultatul banilor din bancă, ci al rugăciunilor şi meditaţiei. Cu cât intri mai mult în contact cu Dumnezeu prin meditaţie, cu atât mai mult simţi aşternându-se asupra ta, ca un val, pacea lăuntrică, răcorindu-ţi trupul, calmându-ţi neliniştirile şi atingându-ţi nervii cu plăceri permanent noi. Pacea este asemenea unei cascade lipsite de greutate, care spală toate grijile şi conferă un sentiment nou, fericit, de încredere.

Pacea lăuntrică este a aceluia care ştie că Dumnezeu este singurul lui Tezaur!

Afirmaţie
Din lacurile de pace lăuntrică sorb apa sclipitoare a păcii Tale.
Rugăciune
Tot ceea ce am este al Tău, Doamne, Dumnezeule. Ajută-mă să Te cunosc ca Râul Păcii care curge liniştit peste nisipurile experienţelor vieţii mele. 
26. Non-ataşamentul

Nimic nu ne aparţine. Nimeni nu ne aparţine. Mental, ar trebui să facem un rug din dragostea noastra pentru Dumnezeu şi să aruncăm în el orice ataşament, orice dorinţă, orice speranţă şi orice dezamăgire. Îţi este de ajutor să-ţi examinezi mental inima în fiecare seară şi să o eliberezi de orice dorinţă. Smulge-ţi din inima toţi spinii oricărui nou ataşament pe care îl găseşti. Aruncă-i cu bucurie în focul devotamentului.

Roagă-te cu ardoare lui Dumnezeu: “Îmi distrug toate ataşamentele. Nu îmi aparţin, Doamne, Dumnezeule. Sunt liber întru Tine.”

Afirmaţie
Nimic din lume nu poate pune stăpânire pe mine! Sufletul meu, asemenea unui balon lipsit de greutate, se înalţă spre cer către libertatea eternă!
Rugăciune
Îmi distrug orice ataşament. Nu îmi mai aparţin, Doamne, Dumnezeule. Sunt liber întru Tine! 

0 comentarii: