RSS

luni, 30 iulie 2012

Un verset pe saptamana 27/28/29 din 52





                                             Detalii aici

Lumina vietii noastre. Harul luminii lui Dumnezeu face ca toate grijile si nevoile vietii sa treaca pe planul al doilea. Daca n-ar fi existat intunericul noptii, n-am fi aflat de existenta stelelor. In lumina lui Dumnezeu, prin harul pe care Dumnezeu il revarsa din belsug asupra celor aflati in suferinta, suferinta se preface si deschide izvorul bucuriei duhovnicesti pe care viata de toate zilele il tine ascuns. "Domnul iti va fi lumina vesnica" (Isaia 60, 20).

„Fiecare zi, un dar al lui DUMNEZEU", Editura Sophia, 2008
- 366 cuvinte de folos pentru toate zilele anului - 9 iulie 2012



Raspunderea. „De la cel caruia i s-a dat mult, mult se va cere; si de la cel caruia i s-a incredintat mult, mai mult se va cere" (Luca 12, 48). Avem responsabilitate pentru „talantul" primit de la Dunmnezeu, fie acesta avere pamanteasca (bani, putere, sanatate, indemanari) sau spirituala si, de aceea, sa punem in lucrarea noastra in folosul aproapelui fiecare particica de lucru primit de la Dumnezeu. Toate ne sunt date pentru un timp si pentru a le pune in practica spre folosul aproapelui si spre slava lui Dumnezeu.
„Fiecare zi, un dar al lui DUMNEZEU", Editura Sophia, 2008
- 366 cuvinte de folos pentru toate zilele anului - 28 iulie 2012

Indoieli de prisos. Binecuvanteaza, suflete al meu, pe Domnul, si nu uita toate rasplatirile Lui; pe Cel ce Se milostiveste de toate faradelegile tale, pe Cel ce vindeca toate bolile tale" (Psalmi 102, 2-3).  Deseori am simtit asupra noastra o perceptibila si vadita lucrarea a milostivirii si ajutorului lui Dumnezeu. Dar desi ne-am bucurat de nenumarate ori de ajutorul Sau marinimos, de indelungata Sa rabdare, totusi ne indoim ca rugaciunea ne va fi ascultata si privim cu spaima viitorul. Aceasta indoiala arata lipsa de credinta si de recunostinta fata de Tatal ceresc. De aceea, bine ar fi daca, recunoscandu-ne nevrednicia, ne-am aminti cu recunostinta toate facerile de bine primite de la El, toate dovezile de milostivire de care ne-am bucurat de la El, daca am indeparta nemultumirea si carteala si, fiind gata sa-I dam tot ce ne-ar cere, am spune cu credinta si supunere: „Domnul a dat, Domnul a luat, fie numele Domnului binecuvantat". 
„Fiecare zi, un dar al lui DUMNEZEU", Editura Sophia, 2008
- 366 cuvinte de folos pentru toate zilele anului - 29 iulie 2012

0 comentarii: