RSS

luni, 9 iulie 2012

Povestea devenirii 18/19/20


   Detalii aici

... sau cum sa cresti intr-un an cati altii intr-o viata

Despre Fat-Frumos si Ileana Cosanzeana
 

Pentru saptamana 9-15.07.2012 voi continua procesul de recuperare. Vreau sa amintecs un aspect important ce l-am aflat in perioada de pauza: revelatiile pe care le-am trait in ultimele doua-trei luni m-au tinut departe de a repeta niste afirmatii care de multe ori au ramas in exterior. Departe de a   irosi timpul, am ales cu bucurie si cu inima implinita sa muncesc cu drag, cu satisfactie si recunostinta. 

18. Curajul
Există trei feluri de curaj omenesc: orb, pasiv şi dinamic. Curajul orb nu ţine seama de costuri până în momentul în care e pus faţă-in-faţă, cu groaza, cu consecinţele. Curajul pasiv este puterea voinţei de adaptare la realitate, indiferent care ar fi aceasta. Curajul dinamic este puterea voinţei de a accepta realitatea propriilor fapte.

Există şi un al patrulea tip de curaj: nu omenesc ci divin. Curajul divin provine din a trăi conştient de prezenţa lui Dumnezeu înlăuntrul tău şi din înţelegerea faptului că El reprezintă singura Realitate. Trăieşte mai mult în El, pentru că nimeni şi nimic nu poate să atingă ceea ce eşti tu de fapt.

Afirmaţie
Trăiesc apărat de Infinita Lumina a lui Dumnezeu. Câtă vreme rămân în sânul ei, nimic şi nimeni nu îmi poate face vreun rău.
Rugăciune
La Tine caut puterea, Doamne, Dumnezeule. Ţine-mă aproape în braţele tale de dragoste. Pe urmă, indiferent ce se a petrece în viaţa mea, voi accepta bucuros.
19. Slujirea
Slujirea înnobilează. Este un mijloc de a ne oferi nimicnicia noastră omenească marii Realităţi care este Dumnezeu. 

Slujirea nu trebuie făcută cu gândul că eşti doar în slujba oamenilor. Trebuie să fie făcută în spiritul conştiinţei lăuntrice ca Dumnezeu sălăşluieşte în toate fiinţele. Când îi slujim pe ceilalţi în acest spirit, descoperim că, chiar spiritele noastre se eliberează de egoism. Iar atunci ne inundă pacea, prin realizarea faptului că nu există nimeni cu care trebuie să concurezi.

Ce bucurie, să ştim că îi aparţinem lui Dumnezeu!

Afirmaţie
Îl voi sluji pe Dumnezeu prin ceilalţi, iar prin slujirea Lui mă voi elibera de stăpânirea egoului. Sunt liber, în Dumnezeu! În Dumnezeu, sunt liber!
Rugăciune
Tot ceea ce fac, Doamne, Dumnezeule, fac din dragoste pentru Tine. Acceptă florile slujirii mele, pe care le pun pe altarul Omniprezenţei Tale.

20. Venitul
Banii trebuie consideraţi că un flux de energie, nu ca un lucru care poate fi adunat. Pentru că, atunci când banii sunt trataţi ca o realitate materială, îţi blochează fluxul creativ.

Banii, asemenea materiei, reprezintă doar energie îngheţată. Energia este cea care creează materia. Energia mişcă, schimba şi dezvolta permanent materia. Materia, neatinsă de energie este inertă.

Dacă ai nevoie să-ţi măreşti venitul, trebuie să ştii că energia pe care o dezvolţi este mult mai importantă decât schemele respective de câştig. Energia va atrage oportunitatea. Reincarcă-te cu energie din Sursa cosmică şi, indiferent care este venitul de care ai nevoie, acesta va veni la tine.

Afirmaţie
Tezaurul Infinitului îmi aparţine, pentru că bogăţia din el este energia, iar eu sunt energie!
Rugăciune
Tu, Puternic Izvor de Lumină Infinită, din care sunt zămislite nenumărate galaxii: lasă-mă să-mi spăl ambiţiile omeneşti în apele Tale. Lasă-mă să mă îmbăiez în vâltoarea radioasă a energiei Tale. Tu eşti bogăţia mea; Tu, bogăţia mea; Tu, Siguranţa mea!

0 comentarii: